torsdag 27 maj 2010

Uppgift 13: Slutet!

Ja då var man nästan på slutet av terminen och det sista inlägget i denna blogg(!). Den här terminen har verkligen flugit förbi, känns inte alls som att det var flera månader sedan man skrev första inlägget här.

Vad har jag lärt mig? Då jag tidigare jobbat med alla de här programmen (förutom illustrator) så har det mer varit mer som en påbyggnad. En välbehövd sådan. Insåg inte hur kul det kunde vara att greja med flash eller att göra en hemsida då jag saknade viktiga kunskaper för att göra det på ett proffsigt sätt. Kommer garanterat att ha användning för detta i framtiden och fortsätta bygga på mina kunskaper inom dessa områden, även fast jag kanske inte kommer använda det proffesionellt i arbetet. En sak jag aldrig trodde jag skulle göra har jag också fått uppleva tack vare Medieteknik, att skriva en blogg. Även fast jag kanske inte var så flitig med att göra uppgifterna direkt :P

Det har minst sagt varit en givande termin :)

Kan för övrigt passa på att säga att uppgifterna 3, 5 och 6 är gjorda. Även fast de inte har något inlägg (kanske hade varit bra att skriva sådana för att underlätta). Min avatar kan du se här på sidan, likaså min blogglista som jag fick till via anslutningen till netvibes. Har dessutom nyligen kommenterat på Johannas blogg då jag tidigare helt glömt bort det.

1 kommentar:

  1. Låter inte så tokigt. Glad att du har glädje av webbkunskaperna m.m.

    SvaraRadera